платежі
по 63 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
платежі
по 42 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
Назва | Контейнер пластиковий Basin 4,5 л квадратний мікс кольорів CURVER 215481 |
---|---|
Розміри | 262х262х108 мм |
Артикул | 215481 |
EAN | 3253920857118 |
Скільки товарів можна купити за 1 раз? Скільки душа забажає. У кількості договорів також немає обмежень, навіть якщо у вас вже багато розстрочок Який ліміт Покупки частинами? Ваш ліміт розстрочки і є ліміт Покупки частинами, а кількість оформлених договорів необмежено. Які документи потрібні для оформлення Покупки частинами? Жодних! Навіть не потрібно чекати поки банк розгляне вашу заявку, оформлення проходить миттєво — вжух, і ви вже вдома з товаром. Чи буде комісія за оплату щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів? У разі списання щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів, комісія не списується. Ви дійсно нічого не переплачуєте.
Головним завданням інтернет-магазину HomeCity є задоволення ваших потреб на максимально високому рівні.
Однак, на жаль, трапляються ситуації, коли придбаний товар вимагає гарантійного обслуговування або заміни.
В даному випадку ми повністю слідуємо закону Про захист прав споживачів.
Умови надання гарантійного обслуговування:
На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона. У разі, якщо до посилці були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.
У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.