Кількість
|
Вартість
|
||
|
Шістдесят років історії, присвячені виробництву садових меблів. Небагато італійських компаній у цьому секторі можуть запропонувати досвід такого рівня, але перш за все небагато можуть похвалитися досконалістю продукту та послуг, які завжди супроводжували його. Уже в 1973 році, через кілька років після заснування, компанія була визнана одним з кращих італійських експортерів. З тих пір гонка BICA за інноваціями та вдосконаленнями була постійною, вибираючи якість, дизайн і сервіс як переможні карти.
«Культура якості» BICA має один із основоположних стовпів у досконалості обслуговування.
Основною метою компанії є повне задоволення потреб клієнтів.
На його досягнення виділяються значні людські та фінансові ресурси, починаючи від безперервної діяльності з розробки продукту до постійного моніторингу рівня задоволеності клієнтів.
Ті, хто звертається до BICA, знають, що можуть розраховувати на цілеспрямовану та постійну підтримку з питань інформації, продажу та допомоги.
Політика якості BICA
Основною метою BICA SPA є повне задоволення потреб клієнтів через пропозицію асортименту, навіть індивідуального, товарів для дому, саду, кемпінгу та вільного часу, з пластику та металу.
Ця мета досягається через:
постійна увага до якості продукції з точки зору практичності, надійності, приємності та ціни;
дотримання вимог безпеки продукції згідно з чинними нормативними документами;
постійне оновлення товарних ліній і розширення асортименту по можливості;
визначення та аналіз сильних сторін організації;
контроль за окремими фазами та/або критичними діями у виробничому процесі;
виявлення точок неефективності процесу;
зменшення кількості невідповідностей;
моніторинг рівня задоволеності клієнтів;
поширення «Культури якості» з точки зору ефективності та результативності;
підтримка та вдосконалення системи якості Компанії відповідно до стандарту ISO 9001.
З цією метою BICA SPA просуває та розвиває такі види діяльності:
аналіз зацікавлених сторін і контексту, в якому працює компанія, оцінка дій для усунення ризиків і можливостей, пов’язаних з процесами та операційним контекстом;
управління системою якості Компанії відповідно до стандарту ISO 9001;
періодичні перевірки керівництвом і менеджерами для оцінки ефективності системи якості;
планування та проведення внутрішніх аудитів процесів системи якості;
безперервний і постійний контроль окремих етапів виробничого процесу відповідно навченими людьми;
розповсюдження та обмін із співробітниками компанії цілей якості, пов’язаних з різними основними процесами компанії, і подальший аналіз досягнутих результатів;
залучення всього персоналу з метою постійного вдосконалення;
контроль придатності персоналу до виконання поставленого завдання;
оцінка потреби в будь-яких нових ресурсах.
Усе це може бути досягнуто лише за умови повної співпраці всього персоналу BICA SPA, і це має важливе значення для того, щоб продовжувати бути конкурентоспроможними на ринку, що постійно розвивається, і в середовищі, де зростають вимоги до якості, ефективності, ціни, надійності, продуктивності та іміджу.